Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
Tilauksen yhteydessä tehdään rahanpesulain vaatimat toimenpiteet. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
Tilauksen yhteydessä tehdään rahanpesulain vaatimat toimenpiteet. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt A-Asiakirjat Oy:n yleiset ehdot.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että toimituksen sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Toimitustavat
Kaikki tilatut tuotteet lähetetään tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen.
Asiakirjan kotiin toimitus
Käyttäjän on mahdollista hankkia ostamalleen palvelulle lisäpalveluna asiakirjan kotiin toimitus. Kotiin toimituksen hinta ilmoitetaan erikseen lisäpalvelun hankkimisen yhteydessä.
Palveluntarjoaja vastaa kotiin toimituksessa asiakirjan postituksesta.
Toimitusaika
Kirjalliset arviolausunnot 3 arkipäivää siitä, kun kaikki tarvittavat tiedot ja valokuvat on toimitettu A-Asiakirjoille.
Arviolausunnot laaditaan tilaajalta saatujen tietojen perusteella ja tilaaja vastaa annetuista tiedoista.
Kauppakirjat toimitetaan digitaalisesti asiakkaalle asiakaan sähköpostiin, suojattuna sähköpostina, 5 arkipäivän kuluessa siitä kun kaikki tarvittavat tiedot on toimitettu A-Asiakirjoille.
A-Asiakirjat laatii kauppakirjan tilaajalta saatujen tietojen mukaisesti, eikä tämä muodosta osapuolten välille toimeksiantosopimusta.
Tilaaja vastaa annetuista tiedoista.
Lahjakirjat toimitetaan digitaalisesti asiakkaalle asiakaan sähköpostiin, suojattuna sähköpostina, 5 arkipäivän kuluessa siitä kun kaikki tarvittavat tiedot on toimitettu A-Asiakirjoille.
Edunvalvontavaltuutus ja edunvalvontavaltakirja toimitetaan asiakaan sähköpostiin, suojattuna sähköpostina, 3 vuorokauden kuluessa siitä, kun tilaaja on toimittanut A-Asiakirjoille tarvittavat tiedot.
Edunvalvontavaltuutus ja -valtakirja laaditaan tilaajalta saatujen tietojen perusteella.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Ongelmatilanteet
Mikäli et ole saanut tilaamaasi arviolausuntoa tai kauppakirjaa, ota yhteyttä mahdollisimman pikaisesti palvelun tarjoajaan.
Reklamaatio
Käyttäjän tulee viipymättä oltava yhteydessä palveluntarjoajaan mahdollisista virheistä tai puutteista liittyen hankkimaansa palveluun. Reklamaatio tulee tehdä heti, kun käyttäjä on havainnut virheet tai hänen olisi pitänyt havaita virhe. Reklamaation voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@a-asiakirjat.fi
Käyttäjä vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja on vastuussa virheellisten tietojen aiheuttamasta virheestä tai vahingosta.
Palveluntarjoajan korvausvelvollisuus käyttäjälle sopimusrikkomuksesta aiheutuneista välittömistä kuluista ja vahingoista on kaikissa mahdollisissa tilanteissa kaiken kaikkiaan enintään palveluntarjoajan käyttäjältä laskuttama palvelun hinta. Hinnalla tarkoitetaan sitä hinnan osaa palvelusta, joka on palveluntarjoajasta riippuvainen. Palveluntarjoajan maksamia viranomaiskuluja ei oteta huomioon laskettaessa korvausvelvollisuuden enimmäismäärää.
Palveluntarjoaja ei ole lainkaan vastuussa vahingoista, jotka käyttäjä aiheuttaa tahallisesti tai törkeällä huolimattomuudella käyttämällä palvelua.
Palveluntarjoaja ei vastaa käyttäjien keskenään tekemistä sopimuksista, tahdonilmauksista tai muista sitoumuksista.
Palveluntarjoaja ei vastaa käyttäjän tietojen tuhoutumisesta, katoamisesta tai muuttumisesta eikä näiden seurauksena aiheutuneista vahingoista. Palveluntarjoaja ei vastaa kolmansien osapuolien yhteyksien toimivuudesta palveluntarjoajan palvelimen ja käyttäjän välillä.
Palveluntarjoaja ei voi taata, että palvelu täyttää käyttäjän vaatimukset tai tarpeet. Palveluntarjoaja ei voi taata, että palvelu on saatavilla jatkuvasti tai, että sen toiminta on moitteetonta. Palveluntarjoaja ei vastaa mahdollisten palvelun tai palvelun tietojen virheiden, vikojen tai puutteellisuuksien aiheuttamista vahingoista.
Palveluntarjoajalla on oikeus ilman ilmoitusta tehdä muutoksia palveluun. Palveluntarjoajalla on oikeus kohtuullista siirtymäaikaa noudattaen tehdä muutoksia palvelun tarjoamiseen tai kokonaan lopettaa palvelun tarjoaminen.
ERIMIELISYYKSIEN RATKAISEMINEN
Käyttäjän tulee ottaa ongelmatilanteessa yhteyttä palveluntarjoajaan. Jos palvelusopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, käyttäjä voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn käyttäjän tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 31.12.2024 alkaen.
YHTEYSTIEDOT:
A-Asiakirjat Oy
info@a-asiakirjat.fi
Y-tunnus 3501069-8